Schweizer/innen gesucht !

Debbie schrieb:
Hoi ihr!!

Ich bi au nu en schwiizeri!!Ich chumme us Einsiedlä!Abr kei angst, ich rrede nöd "Einsiedlerisch"!!!:lol: Mir sind Schwiizer!!trrr!mir sind die bestä!!lalalaa!!:lalala:
Jo do hoscht vollkouchuma racht. Abr irbildit sin mr wirklich nüt...

@Rotzgöre

Ds chun mr gäär moche... :lalala:

bye

churi

Simcity Freek schrieb:
Gits da eigentlich ä Reglä wiä mär das schriibt?:lol:
Aber säg bitte no was es heisst.
Eigenltech nid, aber die meischtä schribä "äuä".

U übersetzte cha mes nid...da muesch scho Bärner si für das z verschtah. :p
Numä soviu: Äuä het mindeschtens vier Bedütigä... ;)

*rofl*

Chemp isch guet. Oder was isch mit ärä Bännä? Und was isch ä Chuzämischt? Oder ä Huderä? *wegrofl*

ärä Bännä???
Chuzänischt??? (Klängt wi "Katzen**** *gg*)
Huderä??? (öbis mit schlagen, oder?)

Zuletzt bearbeitet:
nai cheere=umkehren....

Jo Jo, Der Wagen ischt i ds Tobel abgetrooled, es hed nen grad ghudread und gspäcked ;-)

Rotzgöre schrieb:
Jo Jo, Der Wagen ischt i ds Tobel abgetrooled, es hed nen grad ghudread und gspäcked ;-)

was heisst das?
Der Wagen rollte ins Tobel hinunter, er wude völlig zerschlagen. Ein eher uriger Churer Spruch. Ist egal.

*lol*

Ja, Bännä heisst Outo (meischtens es auts), Chutzämischt isch z glichä wi Chabis ;) (Mist verzeuä) u ä Huderä isch so es verhuschets (=)) Froueli, so chli ungepflegt.

U was heisst Gigu? ;)

Simson schrieb:
*lol*

Ja, Bännä heisst Outo (meischtens es auts), Chutzämischt isch z glichä wi Chabis ;) (Mist verzeuä) u ä Huderä isch so es verhuschets (=)) Froueli, so chli ungepflegt.

U was heisst Gigu? ;)
*lol* das isch guät

Ja, gaaaaaanz fautsch. ;) Es het aber o öppis mit "widlä" z tue. :D

@Freek: Muesch ersch mau mis Profli-Biudli aluegä. ;)

@Churi: Schruufe = Schramme?

Nüt gägä üs, gäu Du Grachäschisserä. =) ;)

tztz.... :scream: :p :scream:

Oki.... wiir richtiga schwitzer bruchet uich ua.....:rolleyes:

*scherz*

bye

churi

Chur_2002-31.jpg

wgr.jpg

Zuletzt bearbeitet:
Achja... Bern wie es leibt und lebt (Gott ist da dreckig *hust*)

Ne jetzt mal ernst, natürlich mag ich auch die Städte, aber ich mag eigentlich lieber die schöne Natur, die gute Luft,... Zum Glück wohne ich nicht direkt in Chur (Lenzerheide).

mfg

churi

PS: Kann eigetlich hier jemand Rätorromanisch?

Simson schrieb:
Nei, ehrlech, ohni Züri, Bärn, Basu, Lausanne u Genf wäret Dir dert obä zimlech ufgschmissä... :p
Genau, recht häsch!:p
Eigentlich sött Züri d'Hauptstadt vo de Schiiz sii.;)
Will Züri am gröschte isch und am beschte =) .
Nei , echt ich gang jede Tag vo Uster nach Züri id Schuel (mit em Zug 10min).
Und es isch eifach Huärägeil wenn über dä Mittag chasch id "Downtown" go foode.:lol:

Simcity Freek schrieb:
Genau, recht häsch!:p
Eigentlich sött Züri d'Hauptstadt vo de Schiiz sii.;)
Will Züri am gröschte isch und am beschte =) .
Und es isch eifach Huärägeil wenn über dä Mittag chasch id "Downtown" go foode.:lol:
Bin nicht so der Züri Fahn. Dort hat mich mal fast eine Straßenbahn überfahren :lol: :heul: :lol: . Nach Bern gehe ich eigentlich auch nicht so gern. Ist nicht so meine Ecke...

Churi schrieb:
Bin nicht so der Züri Fahn. Dort hat mich mal fast eine Straßenbahn überfahren :lol: :heul: :lol: . Nach Bern gehe ich eigentlich auch nicht so gern. Ist nicht so meine Ecke...
:lol: =) :lol:
Ich bin eher dä Grossstadttyp.
Ich bin au von Paris und London begeistert gsii.
Id Lenzerheid gani däfür immer im Winter go boarde :)

hea, kum aus de schwiz, vo balgach (ca. 20 Auto-min vo st. galle entfernt). logit au i minere signatur: Wo ist Balgach? (ist eben nur ein 5000-Einwohner-Dorf)

Simcity Freek schrieb:
10 min isch fast "bescheide". um zum 1000-gleisige bahnhof (züri hauptbahnhof) z ko, gohts vo st. galle ca. 90 min!!!

vil grües vom Rhintaler. (Rheintal = südlich vom Bodensee = CH, A +FL [?])

@Kevin916:

Ich kännä öppert dä wohnt in Au.

Ahja, ich fahre nöd in HB sondern in Stadelhofen.(1Station östlich)

Simcity Freek schrieb:
:lol: =) :lol:
Ich bin eher dä Grossstadttyp.
Ich bin au von Paris und London begeistert gsii.
Id Lenzerheid gani däfür immer im Winter go boarde :)
Jo... so hat halt jader sin Gschmack. Bi vo Lanzerheide (aher in d richig`z Prätigau) uff.

I hautes ufem Land ke Minutä us, i ghörä id Stadt. I has u gäbig, i bi mit em Bös i füf Minutä am HB... Überä Mittag gömer o viu id Stadt ga ässä, im Summer ar Aare oder ufem Bäre-/Waisehuusplatz, vou gmüetlech...

Naja, wenn Züri Houptstadt wär giengs Bärn villech chli besser... Mir hei hie fasch jedä Samschti Demos wo di ganzi Innäschtadt blockierä u aues isch vou vo Beamtä... :naja:

Usserdäm isches läbäsgfährlech während dr Rush-Hour uf dr Strass z loufä...Hie es Tram (vo denä hets huerä viu!) u hie ä Bös (vo denä hets o so viu!) när hie es Taxi u schüsch es Outo... :rolleyes: Muesch geng id Loubä ga u dert hets so viu Lüt...

Aber wemer ehrlech si hets ke richtig geili Stadt ir Schwiz (klar, Bärn u Züri si schön. U Genf isch o nid grussig, abgseh dervo, dass si dert so arrogant si ;)), aber richtig cooli Städt hets numä im Usland. I zieh nach dr Matur nach New York City... Dert isches schön. Oder schüsch haut nach London.

@Churi: Wieso hesch Bärn nid gärn (hey, das riemt sech! ;))?

@Kevin: Hey, i ha z Balgach mau ä Brieffründin gha...

Simson schrieb:
Naja, wenn Züri Houptstadt wär giengs Bärn villech chli besser... Mir hei hie fasch jedä Samschti Demos wo di ganzi Innäschtadt blockierä u aues isch vou vo Beamtä... :naja:
Und der Drogenszene in Zürich geht es dann auch sehr viel besser:naja:

PoohBear

Simson schrieb:
@Pooh: Was meinst Du damit?
@Simson

Der Fall ist schon 1-2 Jahre Jahre her, aber die Stadt Zürich hatte ein gewaltiges Problem mit Junkies an einem seiner Vorortbahnhöfe. In einem Fernsehbericht, ich weiß jetzt nicht genau, ob auf SF1 oder auf Vox NZZ Format, hatten sie darüber berichtet, wieviele Tausende (!) von Spritzen nach einem Wochenende entsorgt werden mußten. Lapidare Antwort aus Bern an die Stadt Zürich, das ist euer Problem. Dürfte allerdings in deutschen Großstädten nicht anders aussehen.

Wenn Zürich, Finanzhochburg sind sie ja eh, auch noch Hauptstadt wäre, würde die Antwort vielleicht anders aussehen.

Eure Unterhaltung auf Schweizer-Deutsch find ich amüsant, solange ihr nicht auch noch auf rätoromanisch weiter macht.;)

PoohBear

Ja, dass ist schon schlimm, dass das mit den Drogen (und das was "drumrum" hängt) immer schlimmer wird. Eigentlich entäuscht es mich ein bisschen, wie so viele Menschen so tief absinken...

Ich wünsche euch noch eine schöne Nacht bzw. einen schönen Tag.

mfg

jack

i chum au us de schwiiz....usem thurgau wenn mer gnau wött sii....i thurgauere aber nöd ganz so schlimm wie d'anita buri....:ohoh:
i wür jo ai gern irgend e wort sägä, wo nur so diä us dä umgebig verstönd, aber irgendwie chunts mir vor bi üs gits eifach kei so spezielli wörter...:naja:

Emesche schrieb:
nur mal so ne randbemerkung ^^
das hier kann *g*man ja alles gar ned verstehn, als normal-deutscher xD Und ich hab immer dacht, schwäbisch sei scho
hey also so schlimm isch da jetzt würkli nöd....also i cha mir gar nöd vorstelle, dass mer das nöd so guet cha verstoh, i find hinder de meiste wörter erkennt mer doch s'dütsche wort ganz guet.....oder weles wort vo mim text hesch jetzt nöd verstandä?
ok, isch klar, dass i als schwizer dass nöd so guet chan novollzieh.....mir hend mol e dütschi lehrerin gha, da isch voll luschtig gsi well sie üs niä verstandä het!=)

Zur Zeit aktive Besucher

Zurück
Oben Unten