jupitergirl
Member
naja wir auch nicht!!Rotzgöre schrieb:das wir überhaupt nicht eingebildet sind

ps: nimm es nicht so ernst du kennst meinen humor ja schon, gel???

gruß an alle schweizer
Jupitergirl

Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
naja wir auch nicht!!Rotzgöre schrieb:das wir überhaupt nicht eingebildet sind
Hey Simson:Simson schrieb:I hautes ufem Land ke Minutä us, i ghörä id Stadt. I has u gäbig, i bi mit em Bös i füf Minutä am HB... Überä Mittag gömer o viu id Stadt ga ässä, im Summer ar Aare oder ufem Bäre-/Waisehuusplatz, vou gmüetlech...
Naja, wenn Züri Houptstadt wär giengs Bärn villech chli besser... Mir hei hie fasch jedä Samschti Demos wo di ganzi Innäschtadt blockierä u aues isch vou vo Beamtä...
Usserdäm isches läbäsgfährlech während dr Rush-Hour uf dr Strass z loufä...Hie es Tram (vo denä hets huerä viu!) u hie ä Bös (vo denä hets o so viu!) när hie es Taxi u schüsch es Outo...Muesch geng id Loubä ga u dert hets so viu Lüt...
Aber wemer ehrlech si hets ke richtig geili Stadt ir Schwiz (klar, Bärn u Züri si schön. U Genf isch o nid grussig, abgseh dervo, dass si dert so arrogant si), aber richtig cooli Städt hets numä im Usland. I zieh nach dr Matur nach New York City... Dert isches schön. Oder schüsch haut nach London.
@Churi: Wieso hesch Bärn nid gärn (hey, das riemt sech!)?
@Kevin: Hey, i ha z Balgach mau ä Brieffründin gha...
nei bisch nid aleini chumä ou me vom landChuri schrieb:Jatzt chum i mir scho kchomisch vor, als inziger vom Land... *heul*
S wüd i nüt säge... Wägerum minsch, das numme die arme Lander davo profitiier? D riche kchönets uch bruche, odr? Z. B. Germany....Vo de Eu profitieret numme die arme Länder.
So sehe ich das auch. Früher war es durchaus im grenznahen Gebiet lukrativ in der Schweiz einzukaufen, heute kommen eher die Schweizer nach Deutschland und plündern Aldi und MediaMarktSimson schrieb:@EU
I wär derfür, dass mer ändlech er EU biträttä. Klar hets o Nachteil, aber mir chöi nid uf ewig immer ä Äxträwurscht ha, irgendeinisch hei mer eifach gar nüm z sägä... Das hei mer ja iz o scho chli z spürä übercho (Zollkontrollen, Flugbegrenzungen, Sonderzölle...).
Aldi foreverPoohBear schrieb:So sehe ich das auch. Früher war es durchaus im grenznahen Gebiet lukrativ in der Schweiz einzukaufen, heute kommen eher die Schweizer nach Deutschland und plündern Aldi und MediaMarkt, während die Kassiererinnnen bei der Migros Däumchen drehen. Allein die Benzinpreise (D: 1,18 €, CH 0,93 €) machen die Schweiz noch attraktiv.
PoohBear
Junebaby schrieb:i chome vom kanton aargau. ben aber i zug gebore. i häti ned dängkt das so vell schwizer i dem forum send![]()
RubbeldieKatz schrieb:Ich mag die Schweiz und die Schweizer...aber hab mal ne Frage: mein Arbeitskollege war mal beruflich für 4 Wochen in Zürich (in unserer Fimenfiliale). Dieser Arbeitskollege stammt aus Eritrea und ist schwarz und er hat sehr schlechte Erfahrungen hinsichtlich Fremdenfeindlichkeit in Zürich gemacht...z.B. hat er in einigen Restaurants abends gar keine Bestellung aufgeben können, weil ihn die Kellner ignoriert hätten usw. usf..Laut seiner Aussage hätte er in Deutschland solche Zustände noch nie erlebt. Was sagt ihr Zürcher dazu ?
![]()
Junebaby schrieb:Weil jetzt eine Person so ist, muss doch nicht die ganze stadt so sein?!?!
RubbeldieKatz schrieb:Wieso eine Person ? Ich schrieb doch usw.usf. ? Also es ging ja nicht nur um einen Kellner, sondern um 90% aller Restaurants, Taxifahrer, Polizisten, Verkäuferinnen, Passanten etc. Ich finde sowas traurig, dass man sowas erleben muss![]()
Mäci13 schrieb:Wann war das den? Vielleicht hat sich dein Kolleg ja auch nicht korrekt verhalten. 90% finde ich sehr unglaubwürdig.
Mäci13 schrieb:Ich kann soetwas nicht glauben. Ich meine so verschieden sind Schweizer und Deutsch nicht. Ich denke es sind mehr als die Hälfte der schweizer sehr sozial und freundlich.
honey_girlie schrieb:Hallo zämo!
Soo vil Schwizer- das heti nie gideicht.
Aber epis fällt doch in dem Thread:
D' Walliser!
Also müess' ich ische Kanton ämal esbiz verträto! Ich hoffo, dass ier mich verstah tiet! Schliesslich isch Wallisertitsch epis aners wa Bärnertitsch...
Würdi mi hüere fesch freue, wenn schich no en andere Walliser würdi mälde!
WIER SCHWIZER MIESSE ZÄMEHALTE!!
lg honey