Schweizer/innen gesucht !

Rotzgöre schrieb:
das wir überhaupt nicht eingebildet sind
naja wir auch nicht!!:ohoh: ok es gibt ein paar zicken aber eigentlich ist doch jedes mädel eine zicke oder?? auch du bist manchmal ein wenig zickig!!:lol: :lol:

ps: nimm es nicht so ernst du kennst meinen humor ja schon, gel???:lol:

gruß an alle schweizer
Jupitergirl:hallo:

Simson schrieb:
I hautes ufem Land ke Minutä us, i ghörä id Stadt. I has u gäbig, i bi mit em Bös i füf Minutä am HB... Überä Mittag gömer o viu id Stadt ga ässä, im Summer ar Aare oder ufem Bäre-/Waisehuusplatz, vou gmüetlech...

Naja, wenn Züri Houptstadt wär giengs Bärn villech chli besser... Mir hei hie fasch jedä Samschti Demos wo di ganzi Innäschtadt blockierä u aues isch vou vo Beamtä... :naja:

Usserdäm isches läbäsgfährlech während dr Rush-Hour uf dr Strass z loufä...Hie es Tram (vo denä hets huerä viu!) u hie ä Bös (vo denä hets o so viu!) när hie es Taxi u schüsch es Outo... :rolleyes: Muesch geng id Loubä ga u dert hets so viu Lüt...

Aber wemer ehrlech si hets ke richtig geili Stadt ir Schwiz (klar, Bärn u Züri si schön. U Genf isch o nid grussig, abgseh dervo, dass si dert so arrogant si ;)), aber richtig cooli Städt hets numä im Usland. I zieh nach dr Matur nach New York City... Dert isches schön. Oder schüsch haut nach London.

@Churi: Wieso hesch Bärn nid gärn (hey, das riemt sech! ;))?

@Kevin: Hey, i ha z Balgach mau ä Brieffründin gha...
Hey Simson:

Du denksch genau glich wiä ich. :)
Ich bin au im Gymi (Kantonsschuäl) und will au unbedingt nachher in e Millionestadt*schwärm*.
Paris wär geil... aber diä Sprach...:argh:
Also Amerika oder öppis anders.
Aber uf kein fall ufs Land.=)

EDIT:

Wege dä Droge:

Ich als Stadtzürcher han jetzt da no niä so en Dealer uf dä Strass gseh...
Diä sind alli anere bestimmte Strass (Langstrasse) wos vo Prostituierte und Drögeler nu so wimmlet. Aber suscht isch alles "suber":p .

Zuletzt bearbeitet:
@Freek: Ou nei, uf ds Land... Due mi i nes Dorf mit füf Buurähüser, ämanä Mischtschtock umänä Restaurant u nach ärä Wuchä chasch mi id Waldau bringä... *gg*

Jaja, d Langstrass...die kennt mä sogar hie z Bärn... ;)

@Pooh: Es klingt vielleicht hart, aber was will die Stadt Bern oder auch Bundesbern gegen das Drogenproblem in Zürich machen? Die Stadt Bern hat selbst genug Probleme damit, der Drogenhandel in der Öffentlichkeit hat im letzten Jahr drastisch zugenommen und auch immer jüngere Leute nehmen harte Drogen. In meiner Schule haben sie einen 14jährigen mit Koks und Xtasy erwischt. Und in der Disco geht es keine fünf Minuten, da wird man von einem Dealer angesprochen. Klar, man ist hip, lebt sein Leben und braucht den Kick... :naja:
Ich weiss nicht, wie es weiter weg ist, aber in der Stadt selbst sind Drogen ein schwerwiegendes Problem. Auch unsere Bahnhöfe sind jeden Morgen voller Spritzen...und trotzdem wehren sich die Leute gegen mehr Patrouillen und Kameras, etwas das ich völlig nicht verstehen kann.
Auch sind die Möglichkeiten Bundesberns stark eingeschränkt. Es kann ja nicht bloss Zürich die Reinigungsarbeiten zahlen, sonst wären die anderen Städte ziemlich verarscht... Und mehr als Kosten erstatten kann Bundesbern auch nicht tun, der Rest liegt in der Hand der Städte.
Etwas anderes ist die Suchtprävention, die allerdings auch ziemlich grossflächig vom Bund getätigt wird. Sie zeigt aber erstaunlich wenig Wirkung...

Zuletzt bearbeitet:
Hallo zämä

wäs heit der numä gägä z land?
ig möcht ömu nid it stadt, aber naja grad so uf ämnä Burähof wurdi au iga.
hiä ischs perfekt für mi gschmack.
numä die burä wo meinä sie müsä grad am suntig pschütä die närvä extrem.

Burä augmein närvä... ;)
Am Samschti fauä si id Stadt i...der Schrecken aller frischgeduschten, gepflegten Städter...DIE BAUERN AUS DEM SEELAND! Mä erkennt sä a dä Houzfäuerhemli u em herbä, naturverbundänä Duft (;)), sowie dasi geng fasch unger z Tram chömä u augmein ä sehr spezieuä Tanzstil hei u o schüsch eher grobschlächtig si... =) (--> wott hie niemer agrifä!). *sich als arrogant bekennt* ;)

@Rotzgöre: Für was bruchts Burä? D Miuch chamä doch im Coop choufä... ;)

@ simson
Tja wet meinsch. Mi unclä und mi grossvater tüä burä aber ja dert wohnä weti au nid.
Weni geseh wie dene ihr ching rissä ougä machä wema mit nä itz coop geit man ha i mi gschämt *lol* di hei schonä rissä freud kä am nä gmüäsregau *g*

@Rotzgöre: Ja, mä gsehts nä aubä a... *gg* Das si die wo zmitz ir Loubä blibä schta um sech z chratzä *gg*

Usserdäm isches läbäsgfährlech während dr Rush-Hour uf dr Strass z loufä...Hie es Tram (vo denä hets huerä viu!) u hie ä Bös (vo denä hets o so viu!) när hie es Taxi u schüsch es Outo... :rolleyes: Muesch geng id Loubä ga u dert hets so viu Lüt..
@Simson
Sorry, aber wenn du scho Bärn läbäsgfährlech fingsch, was wosch de du um himuswiue i de Staate...?:confused: :lol:

Zuletzt bearbeitet:
Jo, dänn meld ich mich au wider mal. :)

@ SimCity Freek: Ich han verwanti z'New York, und ehrlich gseit würds mir det au no gfallä. =) Bin zwar ersch zweimal det gsi, aber es isch eifach so ganz andersch, als mer's susch kännt. (Find ich uf jede Fall! ;) ) Na ja, Embrach isch ja au ned grad so gross, drum chani ich's vilich au nöd so guät verglichä....
Und Paris isch sowiso eini vo dä geilschte Stätt! Très bon, n'est-ce pas? :)

Jo und süsch.... findät ihr's eigentlich guät das mir nöd idä EU sind? Ich find das voll rächt, so simmer öppis ussergwönlichs! ;) Das sött aber au kei beleidigung a diä anderä länder si, wo drin sind, ok?! ;)

Und da hätti no öppis anders:
Was heisst echt Imes?
(Tipp: Jedä buächstabä isch d'abchürzig vomenä wort)
Bin gschpannt, ob's öpper usä findät bzw. kännt! =)

Grüässli
Yuna

@Oma: Naja, läbäsgfährlech villech nid grad, aber wemmä zu dä Stosszitä dür d Houptgass wott muess mä doch zimlech ufpassä, vorauem wöus ja ke Amplä u nüt het.
Aber i chumä eigentlech guet z Schlag mit Verchehr. Ha o z New York ke Problem gha über d Strass z loufä u o Rom hani guet überstangä (dert fahre si ja zimlech "speziell"). Sogar London mit em Linksverchehr hani überläbt. ;)

Huhu

i chome vom kanton aargau. ben aber i zug gebore. i häti ned dängkt das so vell schwizer i dem forum send:eek:

Ich finds guet das mer nöf ide EU sind! ;)
De Bund mössti sowiso numme blächä...
Vo de Eu profitieret numme die arme Länder.

@ Churi

i bi ou es Landei u bi extrem wohl derbi:D
Mir gfallt übrigens öjä Dialäkt wahnsinnig guet u dä vo de Walliser ou!
Het's keni Walliser hie?
@ Junebaby
i bi ou im Kt. Zug gebore:) , wohne aber sit mim 2. Läbäsjahr im Kt. Bärn

@EU

I wär derfür, dass mer ändlech er EU biträttä. Klar hets o Nachteil, aber mir chöi nid uf ewig immer ä Äxträwurscht ha, irgendeinisch hei mer eifach gar nüm z sägä... Das hei mer ja iz o scho chli z spürä übercho (Zollkontrollen, Flugbegrenzungen, Sonderzölle...).

I mi scho das es guat wär z EU birzträte, aber a nichtil isch scho, dass mr dann sicherlich ünschi Franke irgendwann verllire, un, dass no mar Uslander in d Schwitz chüme...

@Oma

s fruiit mi :o)

mfg

churi

PS: Alle sin us dr Gagnd zwiische Züri und Bärn :p

Simson schrieb:
@EU

I wär derfür, dass mer ändlech er EU biträttä. Klar hets o Nachteil, aber mir chöi nid uf ewig immer ä Äxträwurscht ha, irgendeinisch hei mer eifach gar nüm z sägä... Das hei mer ja iz o scho chli z spürä übercho (Zollkontrollen, Flugbegrenzungen, Sonderzölle...).
So sehe ich das auch. Früher war es durchaus im grenznahen Gebiet lukrativ in der Schweiz einzukaufen, heute kommen eher die Schweizer nach Deutschland und plündern Aldi und MediaMarkt :rolleyes: , während die Kassiererinnnen bei der Migros Däumchen drehen. Allein die Benzinpreise (D: 1,18 €, CH 0,93 €) machen die Schweiz noch attraktiv.

PoohBear

PoohBear schrieb:
So sehe ich das auch. Früher war es durchaus im grenznahen Gebiet lukrativ in der Schweiz einzukaufen, heute kommen eher die Schweizer nach Deutschland und plündern Aldi und MediaMarkt :rolleyes: , während die Kassiererinnnen bei der Migros Däumchen drehen. Allein die Benzinpreise (D: 1,18 €, CH 0,93 €) machen die Schweiz noch attraktiv.

PoohBear
Aldi forever
*njami*=)

Ech chome eigentlech u us Zog, be aber als Baby no züglet. Wer MSN,AIM,ICQ, oder Yahoo! Messagner hat söll mech doch mol ufne!

i chum au us dr schwiz...ursprünglich usm schöne Graubünde, jetzt wohni in de chli weniger schöne ostschwiz :D

Hey ig chumä us thun, eigentläch steffisburg. Im Kanton Bärn.
Eigentläch schön, aber itz isch hochwasser-gfahr!
Aber mir si nid betroffä. Zum glück!
Wi gsets bi öich us mit äm hochwasser?

Bi üs isch glaubi d Mattä überschwemmt, so wie jedes Jahr... :rolleyes: Säuber 'tschud wemä so nöch ads Wasser bout. ;)

Das Wuchäändi chunt ja dr Papscht nach Bärn, chunt öpper vo euch?

Zuletzt bearbeitet:
Ich mag die Schweiz und die Schweizer...aber hab mal ne Frage: mein Arbeitskollege war mal beruflich für 4 Wochen in Zürich (in unserer Fimenfiliale). Dieser Arbeitskollege stammt aus Eritrea und ist schwarz und er hat sehr schlechte Erfahrungen hinsichtlich Fremdenfeindlichkeit in Zürich gemacht...z.B. hat er in einigen Restaurants abends gar keine Bestellung aufgeben können, weil ihn die Kellner ignoriert hätten usw. usf.. :argh: Laut seiner Aussage hätte er in Deutschland solche Zustände noch nie erlebt. Was sagt ihr Zürcher dazu ? :)

Zuletzt bearbeitet:
RubbeldieKatz schrieb:
Ich mag die Schweiz und die Schweizer...aber hab mal ne Frage: mein Arbeitskollege war mal beruflich für 4 Wochen in Zürich (in unserer Fimenfiliale). Dieser Arbeitskollege stammt aus Eritrea und ist schwarz und er hat sehr schlechte Erfahrungen hinsichtlich Fremdenfeindlichkeit in Zürich gemacht...z.B. hat er in einigen Restaurants abends gar keine Bestellung aufgeben können, weil ihn die Kellner ignoriert hätten usw. usf.. :argh: Laut seiner Aussage hätte er in Deutschland solche Zustände noch nie erlebt. Was sagt ihr Zürcher dazu ? :)

Weil jetzt eine Person so ist, muss doch nicht die ganze stadt so sein?!?!

I bin au us dr Schwiz! Sind no zimlech vil! Mis Mami chunt vo Bern! Also si isch in Bern ufgwachse! Berner sind immer so laaangsaaam... Nei nur Spass! Chan mir en Berner erkläre was mälb (uf berndütsch usgsproche: mäub) bedüted?

Hey Lüt!
Wohne ou i dr Schwiiz Kanton Bäärn!:) I dr nöchi vo Biel.

Ig wünsch euch no ä schönä obä/nacht!!:sleep:

Bye bye

P.S. HCD isch Schwiizermeischter !!! HCD 4-ever!! ( das het jetzt eifach müssä si):lol: %)

RubbeldieKatz schrieb:
Wieso eine Person ? Ich schrieb doch usw.usf. ? Also es ging ja nicht nur um einen Kellner, sondern um 90% aller Restaurants, Taxifahrer, Polizisten, Verkäuferinnen, Passanten etc. Ich finde sowas traurig, dass man sowas erleben muss :naja:

Wann war das den? Vielleicht hat sich dein Kolleg ja auch nicht korrekt verhalten. 90% finde ich sehr unglaubwürdig.

Hallo zämo!
Soo vil Schwizer- das heti nie gideicht.
Aber epis fällt doch in dem Thread:

D' Walliser!
Also müess' ich ische Kanton ämal esbiz verträto! Ich hoffo, dass ier mich verstah tiet! Schliesslich isch Wallisertitsch epis aners wa Bärnertitsch...
Würdi mi hüere fesch freue, wenn schich no en andere Walliser würdi mälde!

WIER SCHWIZER MIESSE ZÄMEHALTE!!
lg honey

Mäci13 schrieb:
Wann war das den? Vielleicht hat sich dein Kolleg ja auch nicht korrekt verhalten. 90% finde ich sehr unglaubwürdig.

Das war im letzten Jahr. Hmmm...mein Kollege ist eigentlich sehr ruhig, trinkt nicht, raucht nicht, geht gern auf Menschen zu und ist freundlich. Man kann ihn sehr schwer aus der Ruhe bringen (selbst erlebt *g*). Er ist ansonsten glaubwürdig und arbeitet halt in unserer US Computerfirma..also er braucht nicht um Preise zu feilschen, wenn du das mit korrekt meinst :)

Ich kann soetwas nicht glauben. Ich meine so verschieden sind Schweizer und Deutsch nicht. Ich denke es sind mehr als die Hälfte der schweizer sehr sozial und freundlich.

honey_girlie schrieb:
Hallo zämo!
Soo vil Schwizer- das heti nie gideicht.
Aber epis fällt doch in dem Thread:

D' Walliser!
Also müess' ich ische Kanton ämal esbiz verträto! Ich hoffo, dass ier mich verstah tiet! Schliesslich isch Wallisertitsch epis aners wa Bärnertitsch...
Würdi mi hüere fesch freue, wenn schich no en andere Walliser würdi mälde!

WIER SCHWIZER MIESSE ZÄMEHALTE!!
lg honey

Sali du! Ich liebe dr Walliser dialekt. Ich find in dr heimeligscht vo dr ganzä Schwiz! Bisch du schomal in dr Riederalp gsi? Das isch oberhalb vo Brig/Mörel. (Aletschgletscher) Dörtane gönd mir jede Herbst in dFeria!

Zur Zeit aktive Besucher

Zurück
Oben Unten