Schweizer/innen gesucht !

Tatze

Member

Ich bin in wenigen Tagen einen Monat im Simforum dabei, aber ich habe noch keine Helvetier gefunden... :naja:
Keine Ahnung woran es liegt, entweder bin ich blind oder es gibt tatsächlich keine !
Ich dachte mir, ich mache jetzt mal einen Thread auf, vielleicht meldet sich ja jemand....
Es dürfen sich natürlich auch Forenmitglieder anderer Läder melden ;)

Ciao Tatze

Endlich! Suche auch schon lange!

Hallo tatze!
ich bin aus der Schweiz!
ich bin 13!
Hast du eine e-Mail?
Sag sie mir doch bitte, denn chöne mer chli maile, wär no geil!
Also, bes bald hoffentlich!
Natascha
:hallo: :hallo: :hallo:

@ Natilein
Hey super, nach zwanzig Minuten hatte ich die Hoffnung schon verloren das sich jemand meldet!
Da hab ich ja Glück gehabt, das du gerade online warst.
Ich kann meine Mailadresse hier lewider nicht angeben, aber ich aktivire sie (ausnahmsweise) in meinem Profil.
I muess säge, I bis überhoupt nit gwöhnt, Schwitzrdüütsch z schriibe, das hani ja no fascht verlernt ;)

@Micha
Danke das du es verschoben hast, ich habs nicht mal gemerkt
*schäm*
:naja:

Hey zämä!
Mir si schwizer, mir si di bestä:p :D

nei i wärd de o no eini!!!!!

i weiss dä thread isch leidr scho chli aut abr i hoffä äs mäudä säch no es paar schwizer!!!!!!

grüessli nommimi

hi nommimi! bin au us dä schwiiz! han dir jedefalls ä pm gschickt...

Hallo zämä

Chame sech fasch nid vorsteue das mir die Dutschä verstö aber si üs nid.
Bärndütsch isch ja no eifacher aus Dütsch. Fingä ig ömu.

Tschüss Rotzgörä

Zuletzt bearbeitet:
Re: Hallo zämä

Original geschrieben von Rotzgöre
Ig bi o us dr Schwiz. Ig chumä us Spiez we das öper kennt isch ir nächi vo Thun.

Chame sech fasch nid vorsteue das mir die Dutschä verstö aber si üs nid.
Bärndütsch isch ja no eifacher aus Dütsch. Fingä ig ömu.

Tschüss Rotzgörä

e logisch fingsch du bärndütsch eifacher aus dütsch,wüu du drmit bisch ufgwachse...abr ds fingä di dütsche sichr o!!!!kalr weiss i wo spiez isch,bi schliesslech ou e bärnere!chumä us aumedinge...das isch ir nöchi vo münsige,rubige,muri und gümlige...weisch was??SCB het hüt gwunne!!!!!!!!!!MIR SI BÄRNER MIR SI DI BESTÄ!!!

Hoi lütlis!!

Ich chumä au us de schwyz!!
Nöchi vo züri!!
Würd mi freue wenn mer e paar schribet!
bloblaugh1.gif

:hallo: Yuna14

Hey Lüt!

I bi ono Schwizer.

Vo Bärn.

Cu

sali zämä =)
ich wohn auch in der schweiz, bin aber dütschi *g*
habe hier auch selten beim wohnort schweiz lesen können bei den membern hier, aber doch schon ein paar mal.
schreibe mit absicht hochdeutsch, da diä andere sicher nöd so ganz druss chömmet mit üserem g'schriebsel. ;)
scheine aber das schweizer-bewohner-durchschnittsalter etwas zu erhöhen. *g*
wünsche noch nen schönen abend :)
edit he yuna, wohne in deiner nähe - dieli. :cool:

Hoi zämä

Ich bin au us dä Schwiz.
Us Uster, dass isch ganz i dä nächi vo Züri!!!
Es Lebe die Schweiz:hallo:

Original geschrieben von Chris29
Hey i chume o vor schwiz es isch geil schwizerdùtsch zrede

:cool: ;)

vo wo us dr schwiz bisch?bärn???

@Simson hesch mini pm xe?

@Stonynina: Minä Berächnigä nach ligt z Durchschnittsauter i däm Thread bi 16,54... . Dr Micha hani iz mau nid zeut... :D

@Nefertary: Gäu, si würklech no viu... Mä dänkts aubä gar nid. Viu schribä haut o irä Wohnort nid i...

Cu

Simson

usem Spiegu... Auso no fasch Stadt Bärn. Ha aber bis vor vier Jahr o politisch ir Stadt gwohnt. I gseh mi ender us Stadtbärner aus us Chönizer... *gg*

@ simson spiegu???cool...mini grossmuetter wohnt fasch ir nöchi,ir blinzere...(chöniz)

Tatze schrieb:
Ich bin in wenigen Tagen einen Monat im Simforum dabei, aber ich habe noch keine Helvetier gefunden... :naja:
Keine Ahnung woran es liegt, entweder bin ich blind oder es gibt tatsächlich keine !
Ich dachte mir, ich mache jetzt mal einen Thread auf, vielleicht meldet sich ja jemand....
Es dürfen sich natürlich auch Forenmitglieder anderer Läder melden ;)

Ciao Tatze
Hi,

bin in der Schweiz geboren (mein Vater ist Schweizer) genauergesagt in Davos. Schade, dass ich nicht mehr dort wohne....

Widerlouge

jack

heyo

hey zämä!
i bi au us dä schwiz! vu st.gallä!;)
eue berner-dialekt verstoni fasch selber nöd! aber i finden no lustig! =)

grüässli!:hallo:

hoi,

s früit mi aobr, das daa u a paar schwitzer sinn. I müss dr celja racht gän, I versont äuwin Berner Dialekt fasch au nüt. :-) I kchum namlich vo Chur uff.

Grüessli

Churi

Ich bin 1/4 Schweizer.Wohne aber nicht dort.

@Rotzgöre

Da gseest emall, dass wier schwitzer uns salber no nüt emall versont...

Isch scho fidutzig *gg*

Grüessli

churi

Ich chas mer grad vorstellä was wetsch sägä.: auwäää ;)
Aber ich als Zürcher verstan das bis hüt nonig....

Hoi ihr!!

Ich bi au nu en schwiizeri!!Ich chumme us Einsiedlä!Abr kei angst, ich rrede nöd "Einsiedlerisch"!!!:lol: Mir sind Schwiizer!!trrr!mir sind die bestä!!lalalaa!!:lalala:

Zur Zeit aktive Besucher

Zurück
Oben Unten